ما بی سلیقه ایم تو حاجات ما بخواه ورنه گدا طلب آب و نان کند

همه رفتند، گدا باز گدا مانده هنوز سر این سفره‌ی تو حال و هوا مانده هنوز

ما بی سلیقه ایم تو حاجات ما بخواه ورنه گدا طلب آب و نان کند

همه رفتند، گدا باز گدا مانده هنوز سر این سفره‌ی تو حال و هوا مانده هنوز

خوش سلیقه ها کجاند؟
کی سلیقش از امام زمان بهتره؟
آهای اونایی که ادعای خوش سلیقه گیتون می شه!
بیایید و ببینید ...
تو برای خودت آرزو کنی بهتره یا امام زمان برای تو؟
راستی برا خودت چه آرزویی داری؟
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

مـُــــــــــــد

تو یکی از فضای مجازی داشتم چرخی میزدم این مطلبو دیدم برام جالب بود::

حسین عباسی فر از فعالان حزب اللهی شبکه های اجماعی در صفحه

شخصی خود نوشت:

یه خانومی رو تو خیابون (میدان ولی عصر به سمت بلوار کشاورز) دیدم و

بهش گفتم خانوم میشه چند دقیقه وقتتون رو بگیرم!

گفت بفرمایید... لباسها و وضع پوشش زننده ای داشت...اما خیلی با ادب

بود... گفتم سوال من مذهبی نیست...اقتصادیه! چون رشته من اقتصاده و

دارم در مورد مد به عنوان یکی از ابزارهای اقتصادی تحقیق میکنم. گفت

بفرمایید فرقی نمیکنه! گفتم شما برای انتخاب خودتون ارزش قائلید؟ (انتخاب

اولین مفهوم اقتصادیه که در علم اقتصاد مطرح میشه) گفت صد

البته...کسی که برای خودش ارزش قائل باشه باید برای انتخابشم ارزش

قائل بشه گفتم: برای سلیقه خودتون چطور؟ اهل تقلید هستید؟ گفت: اونم

مثل انتخابمه...فرقی نمی کنه... اصلا دوست ندارم از کسی تقلید کنم...

گفتم: حالا میشه دو تا سوال دیگه بپرسم گفت: بله گفتم: وقتی رفتید تو

فروشگاه برای خرید لباس؛ به جز این مدلی که پوشیدید (ساپورت) مدلی

دیگه ای هم بود؟ گفت: خیلی کم... رنگهای محدود و به درد نخور! تقریبا

همه جا این مدل، مده! گفتم: خب حالا میشه بفرمایید چطور برای انتخاب

خودتون ارزش قائلید در صورتی که یک گزینه بیشتر برای انتخاب نداشتید و از

قبل دیگران براتون انتخاب کردند؟ گفت:... (چند ثانیه ای سکوت): خب این

مدل مده دیگه! گفتم: شما گفتید برای سلیقه خودتون هم ارزش قائلید و

اصلا دوست ندارید از کسی تقلید کنید... گفت: بله گفتم: میشه بپرسم چرا

همه خانومهایی که اطراف ما هستند مثل شما پوشیدند؟ شما از اونها

تقلید کردید یا اونها از شما؟ (مثل اینکه یه چیزی محکم خورد تو سرش...)

سرش رو انداخت پایین و شروع کرد به فکر کردن... گفتم: فقط میخواستم

بدونی هیچ منطق عقلی پشت سر مد نیست...و کسی که از مد تبعیت می

کنه برای عقل و انتخاب خودش هیچ ارزشی قائل نیست! همینطوری که

داشتم می رفتم نگاش کردم... دیدم هنوز وایستاده داره فکر میکنه...




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
حسین اسماعیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">